- ინტერნეტი კვლევის, თანამშრომლობისა და კომუნიკაციისთვის ძლიერი და ეფექტური ინსტრუმენტი შეიძლება იყოს.
- მასალების გამოყენების გზამკვლევი აღწერს, თუ როგორ უნდა გამოიყენონ მასწავლებლებმა და მოსწავლეებმა საავტორო უფლებებით დაცული მასალები სამართლებრივი ჩარჩოს დაცვით.
- გამოყენებული ლიტერატურის მითითება შესაძლებელია სხვადასხვა ფორმატში, სწავლების ნებისმიერ დონეზე.
- ძიების სისტემის ეფექტური გამოყენება მასწავლებლებისა და მოსწავლეების მიერ სასარგებლო ონლაინმასალებისა და ინფორმაციის მოპოვებას უზრუნველყოფს.
- ვებგვერდის სანდოობისა და მოპოვებული მასალის ღირებულების განსაზღვრისთვის სხვადასხვა ფაქტორების გათვალისწინებაა აუცილებელი.
- მოსწავლის მიერ პროექტის დაგეგმვა და განვითარება მოითხოვს:
- სასწავლო პროექტის შესაბამის, მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებზე პასუხების გაცემას
- ცნებების, უნარ-ჩვევებისა და ცოდნის გააზრებას
- მაღალი სააზროვნო დონისა და 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების დემონსტრირებას
- ცხოვრებისეულ რეალობასთან კავშირების დამყარებას
- ტექნოლოგიების ეფექტურად და ადეკვატურად გამოყენებას
- კონკრეტული ტექნოლოგიური საშუალების გამოყენების შესახებ გადაწყვეტილების მიღება მის ძლიერ მხარეებს, თემატიკასთან და სასწავლო ამოცანებთან შესაბამისობას უნდა დაეფუძნოს. პროექტების შესაბამისი ტექნოლოგიური ინსტრუმენტების საშუალებებია:
Saturday, April 20, 2019
მე 5დღის რეფლექსია
მე-5 დღე ვისწავლე სლაიდების ჩასმა, ინფორმაციების გაზიარება, საავტორო უფლებებთან მასალებს გავეცანი, შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი,ვიმუშავე მე-3 და მე-4 მოდულის ძირითად საკიხებზე
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
მარინა ჯანაშია კვლევა
-
საინტერესო იყო დღევანდელი დღე განვიხილეთ დავალებასთან დაკავშირებული შენიშვნები,მოსწავლეთაპროექტების შეფასება.უკუკავშირის რჩევები და მეთოდები...
No comments:
Post a Comment