Saturday, April 6, 2019

მე-2 დღის რეფლექსია

       

ინფორმაციის მიღებით პროექტზე  მუშაობა ღრმავდება.გავიგე ბლოგის,საიფორმაციო გაზეთის შექმნა,ჩეკლისტებს,რომლებსაც ჩავამატებთ  დღეს განხილულ პროექტის შინაარსზე მსჯელობას და დავისახავ მიზნად ყოველივეს პროექტის მიზნის დაგეგმვისას.
 მეორე მოდულის ძირითადი საკითხები იყო:>>>    - მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები ხელს უწყობს მოსწავლეებს,>    გამოიყენონ მაღალი დონის სააზროვნო უნარები, სრულყოფილად გაიგონ ძირითადი>    ცნებები და სისტემურად გაუკეთონ ორგანიზება ფაქტობრივ ინფორმაციას.>    მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები შედგება შემდეგი კომპონენტებისგან:>    - ზოგადი კითხვები ღია ფორმატის და ზოგადი ტიპის კითხვებია, რომლებიც დიდ>    იდეებს და ცნებებს ეხება. ზოგადი კითხვები კვეთს სხვადასხვა დისციპლინას და>    ეხმარება მოსწავლეებს, დაინახონ კავშირი სხვადასხვა საგანს შორის.>    - თემატური კითხვები ღია ფორმატის კითხვებია, რომლებიც პირდაპირ>    უკავშირდება პროექტს ან ტრენინგის თემას. მათი მეშვეობით აგროვებთ> ინფორმაციას>    ძირითად კითხვებზეც.>    - შინაარსობრივი კითხვები ფაქტებზე დაფუძნებული, კონკრეტული კითხვებია,>    კონკრეტული პასუხებით.>    - შეფასების ფორმები პროექტებზე დაფუძნებული თემებისთვის უნდა:>    - ინტეგრირდეს სასწავლო ციკლში>    - აფასებდეს თემის მნიშვნელოვან ამოცანებს>    - რთავდეს შეფასების პროცესში მოსწავლეებს>    - იყენებდეს შეფასების უამრავ სტრატეგიას:>    - მოსწავლეთა საჭიროებების დასადგენად>    - თვითრეგულირებისა და თანამშრომლობის წასახალისებლად>    - პროგრესის მონიტორინგისთვის>    - გაგების ხარისხის შემოწმებისა და მეტაკოგნიტური აზროვნების> წასახალისებლად>    - ნასწავლი მასალისა და უნარ-ჩვევის დემონსტრირებისთვის

No comments:

Post a Comment

მარინა ჯანაშია კვლევა